Akkrediteringshjelp


INNLOGGING

Jeg får ikke logget inn med e-postadressen jeg registrerte meg med. Hva gjør jeg?

Først, sjekk at du skriver rett passord og brukernavn (e-post). Det kommer opp samme feilmelding om man skriver feil passord eller e-post.

Hvis det fremdeles ikke går, skriv inn e-posten din i «I’ve forgotten my password» boksen. Den ser slik ut: 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis e-posten er registrert til en konto vil du få tilsendt en link hvor du kan bytte passord. E-posten er ikke registrert til en konto hvis du får beskjed om å «create your account». Da lager du en konto for å fortsette.

Jeg får ikke e-post. Hvordan kan jeg registrere meg da?

Hvis du ikke har fått e-post er det stor sjanse for at den har endt opp i spamfilteret/søppelposten eller, hvis du bruker gmail, kan den bli filtrert som reklame/sosialt. Er den ikke der ta kontakt med oss, så løser vi problemet.

 


AKKREDITERING

Hva er inkludert i akkrediteringen min?

En vanlig festivalakkreditering (kr 1725,-) inkluderer et festivalpass med tilgang til alle visninger i hovedprogrammet og arrangementer som er uten ekstra billettkostnad. Arrangementer uten ekstra billettkostnad er arrangementer som åpningsfilmen, avslutningsfilmen og diverse seminarer. Andre arrangement som f. eks åpnings- og avslutningsmottakelsen hvor det serveres måltider kan man melde seg på om ønskelig til gjeldende priser. (prisoversikt ved påmelding). 

Dette gjelder også de andre akkrediteringene.

Kan jeg delta på det ordinære festivalprogrammet med en NNF akkreditering?

Ja, NNF akkrediteringen inkluderer det samme som over. En NNF akkreditering gir tilgang til alle ordinære arrangement 18. til 24. august.

Gjestekoden min fungerer ikke, hva gjør jeg nå?

Om du har mottatt gjestekode og den ikke fungerer kan det være fordi man har valgt feil akkreditering. Sjekk først hva som står i invitasjonen din og velg annen akkreditering. Da skal gjestekoden din fungere. Om ikke, ta kontakt. 

 


BETALING

Må jeg logge inn, ha eller opprette en Paypal konto for å betale?

Nei. Om du ikke har eller ønsker å opprette en Paypal-konto kan du betale som gjest. Velg «guest checkout», da vil din betalingsinformasjon ikke blir lagret. 

For å betale som «gjest» gjør man som følger:

Trykk på denne knappen på betalingssiden:

 

 

 

Når du blir sendt til paypal er det to mulige sider du blir møtt med etter du trykker på “pay for my purchases”.

 

 

Blir du møtt med den første, trykk på “pay by debit or credit card” så blir du tatt med videre til “guest checkout.”

Blir du møtt med den andre siden kan du betale som normalt ved netthandel.

 


BILLETTER

Jeg vil være med på et arrangement likevel, men har ikke kjøpt billett når jeg akkrediterte meg, hvor kan jeg kjøpe en billett?

Billetter til alle arrangement kan kjøpes i info- og akkrediteringsskranken i lobbyen på Scandic Maritim under hele festivalen.

Jeg trenger ikke bransje-akkreditering men vil kun se film, er det mulig?

Ja. Festivalpass, dagspass, tilpass (klippekort) eller enkeltbilletter til visninger kan kjøpes på Edda Kino, Festiviteten konserthus eller på våre nettsider.

Se under for kjøp på nettsiden.

Hvordan kjøper jeg billett på nettsiden?

Gå inn på vår billettside: https://filmfestivalen.no/billetter-festivalpass/

Bla ned, og velg hvilke produkter du ønsker deg. 

Jeg skal betale for New Nordic Films akkreditering. Hvorfor får jeg ikke betalt?

New Nordic Films akkrediteringen må bli godkjent før man kan betale. Det vil dermed bli sendt en e-post med bekreftelse når den er godkjent, da kan man logge inn igjen å betale.

 

 


ENDRINGER OG AVBESTILLING

Hva gjør jeg hvis jeg vil endre bestillingen min?

Du kan endre bestillingen i etterkant av fullført akkreditering.

Ta kontakt med Vilde på vilde@filmfestivalen.no eller tlf. +47 458 45 922 hvis det gjelder endringer til selve akkrediteringen. Se under for andre endringer.

Er det mulig å avbestille en akkreditering eller påmeldt arrangement?

Ja, det er mulig.

Ta kontakt med Vilde på vilde@filmfestivalen.no eller tlf. +47 458 45 922 for avbestilling.

Får jeg full refusjon om jeg avbestiller akkreditering eller påmeldt arrangement?

Ja, innen 10. august vil det gis full refusjon. Etter denne datoen refunderes ikke akkreditering og/eller påmeldte arrangement.

Kan jeg endre hotell/reise bestilling?

Ja, det kan du.

Ta kontakt med Congress Service:  reidar@congress.no eller tlf. +47 52 71 36 36.

Kan jeg avbestille hotell/reise bestilling?

Ja, det kan du.

Hotell kan avbestilles som normalt helt opp til ankomst.

Det gis ingen refusjon ved avbestilling av reise.

 


Har du spørsmål som du ikke finner svar på her, ikke nøl med å ta kontakt med oss!